6 Ocak 2016 Çarşamba


    O kadar alışmışsındırki yalnızlığa her gece onun sessizliğini bekler olmuşsundur. Bir bedeni olsa her geldiğinde onun mutlu olması için gül dökersin, geldiği soğuk demir kapından karşında boş duran tahta sandalyeye kadar. Ama iyi ki yok bir silueti bir gülüşü bir sesi.  Olsaydı eger seni yaptığın hatalar için affetmeyecek bir tavrı, senden bıkacak bir gönlü ve aklında soru işareti bırakacak davranışları olacaktı.

   Hoş geldin Ey gecemi şereflendiren sessizlik sen de hoş geldin beni hiç bir zaman tek bırakmayan yalnızlık...

     Siz bana ceza mısınız yoksa ödül mü hiç cevap vermediniz bana. Belki de onun için bu kadar alıştım sizi hep beklemeye. Şu dumanı ciğerime çekerken duyduğum yanan tabakanın sesinden kurtarmaya mı geldiniz? Yoksa içimdeki taşan denizlerden, beni boğmaya çalışan hatıralardan 'korkma biz yanındayız' demek için mi omuz omuzayız ? Ne için olduğu önemli değil bu zamana kadar hep siz burdaydınız ve buradasınız hiç terketmediniz beni her ışıklar kapandığında her ses sustuğunda siz belirdiniz. Başımı her soğuk yastığa yasladığımda beni teselli ettiniz. Ben benliğimden sıkılmış bunalmışken siz beni bırakmadınız ya bende sizi her gece misafir edeceğim gönlüme. Hiç mi derdiniz yok ki sizin hayıflanmadınız bu kulaklara hep dinleyen taraf siz oldunuz. Bende denedim sizin gibi ama bana yettiği gibi yetmedi kalbimde yaşayanlara. Hep daha fazlasını beklediler  kendimden daha fazlasını olmamı istediler sanki beni böyle tanımamışlar gibi değişmemi beklediler. Sorun benmişim gibi gelip geçtiler. Yüreğimi parçaladılar o en ince ayrıntısına kadar kurduğum biricik hayalleri ellerinin şiddetiyle yıktılar. O icimde hiç büyümeyen masum çocuğu hep ağlattılar. Şimdi bu kalbe her bıçak saplayan insan hiç birşey olmamış gibi nispet yaparcasına mutlu. Fakat tersledikleri masum çocuğun yıktıkları hayallerinin enkazı kalkmadıkça unutulmayacak yapılan acımasızlıklar.

   Nasıl ki yapılan acımasızlıklar unutulmayacaksa beni her gece tek bırakmayan yalnızlık sana olan vefada son nefesi verene kadar bitmeyecek. Olmasın hiç sabah zaman böylece kalsın hayat şuan dursun asıl ben siz gidince yek oluyorum bir yanım eksiliyor. Söylemeseniz de biz iyiyiz böyle yoksa her gece niye yanımda olasınız.

   İyi ki varsın yalnızlığım

  Seni terk etmeyecek dostuntan sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder