22 Aralık 2015 Salı

Yaktığım her sigaradan en fazla üç fırt çekerek yazıyorum, öyle meşgul, öyle kapılası bir sıkıntıdayım, şaşırmıyorsunuz biliyorum, zaten her yazdığım bir bokun ilki oluyor, unutulamazsın efkarımın her hangi bir anında, vicdanıma sigara bastım, gürültülü bir soluk çektim içime, içim seninle iş birliğinde, ben buyum, buyur ağlat beni yada bağla, umursamadığım bütün uzuvlarımdan, senin uykusuz geçen o uzun gecelerine denktir benim uyandığımda yaktığım sigaranın zehri, ben affedince melek olmuyor hiçbir şeytan, her şey kötü, ben kötüyüm, sen kötüsün, onlar kötü, ihtimalsizleriz bizler, birbirini tanımayan, birbirinden habersiz binlerce genç, yaşlı, hastayız, kimisi kadın, kimisi erkek, yanlış okullar, evlilikler, anne babalar derken hepimiz aynı oluvermişiz böylece, ne yazık ki hayat devam ediyor, iki nakaratlık bir şarkı dindiriyor kanımızı, bir babaysak eğer sevişen küçük kızlarımız var, bir anneysek şayet annelere küfür eden erkek evlatlarımız, ne yapıyorum ben böyle, ne bu sosyal mesaj olayları, kendimi bozmaya başladım son zamanlar, zaman diyorum ama benim zamanım sizlerden biraz farklı, yani hepinize göre hızlı işliyor, son zaman dediğim kısım sadece bir kaç dakika öncesidir, bu bir sorunsa eğer siz bana uyun, uymazsanız uyuyun, okumanız bana hiçbir şey kazandırmıyor, buna fakirliğim ve hiçliğim şahittir, zarif bir parmak ucu hareketiyle taciz ettim cam buharını ve ikimizin ismini yazarak suyunu akıttım pervazına kadar, ne kadar zordur bir kezlik bilir misin, bir kez kelimesi acizliğin daniskasıdır, istek ne olursa olsun, açıklandıkça derinleşen bir yanım var, ben o yanımın tozlarını üflediğim de çıkıyor bu yazılanlar, kızmayın bana, çünkü hepinizin de öyle iğrenilecek yanları varken ben hiçbirinizi umursamıyorum, kamçıladığım bir fahişeden tanıyorum azgınlığı, alt dudağımı kanatan acemi kızdan değil, mümkünse inadınızı yatıştırın, çünkü canım yanıyor lunapark ışıklandırması gibi, tembel bir zannettim döküyorum gelmemişliğinin kapı çalınmasına ve her hangi bir kulak çınlamasına, bukle bukle saçlarını ayırıyorum dudaklarımla teker teker, buna boş zaman derdi babam olsa, annem ise gençlik işte der geçer, ben ise artık aşkın tümüne seni elde edebilirliğimin oyalanması diyorum, sonucu biraz kan akıtıcı, menopoza girmek istemeyen bir kadın gibiyim, isterim ki kanım uyuşup uyuyuncaya kadar aksın, sınadığın ben değildim ve benim sınadıklarim ise sizlersiniz, uykum var, sarhoşum ve uyuyorum, ha unutmadan, ben öyle yüksek bir yerdeyim ki hepinizin ayakkabı numarasını bile biliyorum. Benim adımı biliyorsun.
Ben senim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder